Μια 59χρονη γυναίκα από το South Shields της Βρετανίας απεβίωσε τον Ιούλιο του 2011 και οι συγγενείς της, την έθαψαν μαζί με τα αγαπημένα της προσωπικά αντικείμενα και με το κινητό της, με το οποίο η γυναίκα ήταν πολύ συνδεδεμένη, αφού της άρεσε να επικοινωνεί με γραπτά μηνύματα με την οικογένειά της.
Ο 42χρονος γιος της, John, αμέσως μετά τον θάνατο της μητέρας του, επισκέφθηκε την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2 και ζήτησε να πληρώσει όσα χρήματα χρειάζονται για να μην δοθεί ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου της μητέρας του σε άλλον καταναλωτή. Η O2 διαβεβαίωσε τον 42χρονο ότι χωρίς να πληρώσει ο αριθμός της μητέρας του δεν θα αλλάξει κάτοχο και θα παραμείνει στο όνομά της.
Η 22χρονη εγγονή της Sheri και οι δύο γιοί της John και Graham, έστελναν, όπως οι ίδιοι δηλώνουν, μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο της νεκρής γυναίκας, όχι για να πάρουν κάποια απάντηση, αλλά επειδή με αυτό τον τρόπο ένιωθαν να «αποφορτίζουν» την μεγάλη τους θλίψη, εξαιτίας του χαμού της…
Όμως, τις τελευταίες εβδομάδες η οικογένεια ένιωσε σοκαρισμένη, όταν άρχισε να λαμβάνει απαντήσεις στα μηνύματα που έστελνε στο κινητό της νεκρής γυναίκας.
Η Sheri με τον θείο της Graham δείχνουν τα μηνύματα που έλαβαν
Η 22χρονη εγγονή της Sheri, δηλώνει στον βρετανικό Τύπο ότι «πάγωσε το αίμα της», όταν έλαβε ένα μήνυμα από το κινητό της γιαγιάς της που έλεγε: «Σας παρακολουθώ» και στη συνέχεια καθησύχαζε την οικογένεια, αναφέροντας ότι η λύπη τους για τον θάνατό της θα ξεπεραστεί! Όταν η 22χρονη ρώτησε με μήνυμα,«ποιος απαντά;», έλαβε το διφορούμενο μήνυμα, «ένας ενοχλητικός χορτοφάγος»…
Ο 42χρονος γιος της νεκρής, John, επισκέφθηκε την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ανακάλυψε ότι πρόσφατα, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχε λάβει ότι ο αριθμός της μητέρας του δεν θα μεταφερθεί σε άλλον ιδιοκτήτη, ο αριθμός δόθηκε τελικά σε έναν άντρα τις τελευταίες εβδομάδες. Ο John τηλεφώνησε στον αριθμό της μητέρας του και μίλησε με τον άγνωστο άντρα.
Η οικογένεια της νεκρής κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο άντρας λάμβανε τα μηνύματά τους και απλά ήθελε να τους παρηγορήσει, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να είναι έξαλλοι με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Εκπρόσωπος της εταιρείας Ο2 ήρθε σε επαφή με την οικογένεια και ζήτησε συγγνώμη για το άτυχο περιστατικό, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι η O2 θα κάνει ό,τι μπορεί για να επανορθώσει…