Ζοέλα, η 24χρονη που έκανε περιουσία δίνοντας συμβουλές στο ίντερνετ. Ενας νέος κόσμος στο διαδίκτυο[Photos][Video]

Πόσους κόπους έχουμε ή έχετε κάνει για να γίνετε δικηγόροι ή χρηματιστές. Υπάρχει όμως τρόπος να κερδίσετε πολλά χρήματα, χωρίς να αφήσετε καν την κρεβατοκάμαρά σας σε αυτή τη νέα ζωή που έχει εφεύρει το ίντερνετ.

H Zoe Elizabeth Sugg είναι 24 ετών, γνωστη ως Ζοέλα. Εργαζόταν ως μαθητευόμενη σε μια εταιρεία εσωτερικής διακόσμησης όταν δημιούργησε το μπλοκ της, το 2009. Από τότε η Ζοέλα έχει 140 εκατομμύρια επισκέπτες και χαρακτηρίστηκε από την εφημερίδα The Telegraph ως η πιο μπλόγκερ με τη μεγαλύτερη επιρροή στη Μεγάλη Βρετανία.

Δεν είναι πιά μια απλή μπλόγκερ. Εγινε βλόγκερ, ανεβάζει δηλαδή τα σχόλιά της στο youtube. Ως τον Αύγουστο του 2014 απέκτησε 6 εκατομμύρια εγγραφές και 260 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τα βίντεό της.Εχει επίσης 2 εκατομμύρια followers στο Twitter και πάνω από 3 εκατομμύρια στο Instagram.

Κάνει κάτι απλό. Εμφανίζεται στο βίντεο από ένα μέρος που έχει επιλέξει και δίνει συμβουλές σε νεαρά κορίτσια. Για ο,τιδήποτε χαζό ή έξυπνο πράγμα. Από το πώς να βάψεις τις βλεφαρίδες ως το πώς να σαγηνεύσεις ένα αγόρι. Αυτό δηλαδή που παλιά έκαναν τα κοριτσίστικα περιοδικά, το κάνει η Ζοέλα ζωντανά, σε ένα βίντεο.

Μέσα στο 2014 η Ζοέλα υπέγραψε συμβόλαιο με τον εκδοτικό οίκο Penguin Books για να γράψει τη ζωή της σε μυθιστόρημα, με τίτλο Girl Online. Το ίδιο της ζήτησε και ο οίκος Αtria. Θα απευθύνεται σε 15χρονες κυρίως και θα εξιστορεί τη ζωή της, πώς δηλαδή κατόρθωσε η ίδια να στήσει ένα μπλογκ και να γίνει viral.

Η επιχειρηματική επιτυχία της Ζοέλα συνεχίζεται. Λάνσαρε πρόσφατα μια γραμμή ομορφής με την ονομασία Zoella Beauty και πουλάει μανόν και κάθε τι που αφορά την κοριτσίστικη ομορφιά. Λάνσαρε επίσης και τη σειρά “bath and beauty”, η οποία σύμφωνα με το περιοδικό Metro, είναι η μεγαλύτερη επιχειρηματική επιτυχία του μήνα.

Η νέα γενιά YouTubers, για προιόντα και συμβουλές ομορφιάς, είναι εδώ. Πριν καλά καλά πατήσουν τα 25 τα νεαρά αυτά παιδιά κατακτούν τον ίντερνετ και κερδίσουν την επιτυχία.
Αυτή η νέα γενιά των σταρ του ίντερνετ δεν χρειάζονται την τηλεόραση ή μια τηλεοπτική εκπομπή για να κάνουν καριέρα. Μένουν στο περιβάλλον του σπιτιού τους και από το δωμάτιό τους δίνουν συμβουλές ομορφιάς και προτείνουν αγορές ή δείχνουν τη ζωή τους.

Ανεβάζοντας βίντεο μια φορά περίπου την εβδομάδα, οι βλόγκερς (από το βίντεο+μπλόγγερς) εξαπλώνονται στη συνέχεια σαν πυρκαγιά στα social media.

Αυτό φέρνει χρήματα. Το Youtube, για παράδειγμα, για κάθε 1.000 φορές που εμφανίζεται μια διαφήμιση πριν από το βίντεο δίνει το 55% των κερδών στον βλόγγερ.

 

Πηγή

Exit mobile version