Η ιδέα να χρησιμοποιήσει φωτογραφίες χωρίς photoshop στις διαφημίσεις της ήταν το μυστικό της επιτυχίας εταιρεία εσωρούχων για νεαρές γυναίκες.
“Οπωσδήποτε είχαμε μία δημιουργική στιγμή, όπου όλη η ομάδα μαζί έκατσε σε ένα τραπέζι και είπε «αλήθεια, τι γίνεται σήμερα με τους millennials και τις νέες γενιές»”, αναφέρει στον Business Insider η πρόεδρος της Aerie, Jennifer Foyle.
“Καταλάβαμε ότι τα κορίτσια σήμερα είναι πιο ανεξάρτητα και δυνατά από ποτέ”.
“Εμείς απλά ξέραμε πως θα αντηχούσαν τα πραγματικά σε αυτή τη γενιά”, είπε, διερωτούμενη “γιατί να είναι «πειραγμένες» οι φωτογραφίες αυτών των μοντέλων, τα οποία είναι από μόνα τους πολύ όμορφα”.
Το ένστικτο των υπευθύνων της εταιρείας αποδείχτηκε σωστό.
Το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις της Aerie αυξήθηκαν κατά 18%.
Η Aerie απευθύνεται σε νεαρές κοπέλες, οι οποίες συχνό βομβαρδίζονται από όχι και τόσο ρεαλιστικές φωτογραφίες.
“Αμά το δούμε από έξω, τα μοντέλα εσωρούχων δεν είναι ρεαλιστικά, και δεν νομίζω ότι αυτό αποτελεί καλό παράδειγμα”, αναφέρει η Foyle.
“Θέλουμε τα νέα κορίτσια να νοιώθουν ότι είναι κομμάτι αυτής της εταιρείας”, σημειώνει.
“Η Aerie μπορεί να διπλασιαστεί σε μέγεθος τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jay Schottenstein.
newmoney.gr