Γιούλη Ηλιοπούλου:«Κακοποιήθηκα και προτίμησα τη… σιωπή»!!

Θα μπορούσε να είχε κάνει λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό, αλλά ο τότε σύζυγός της τη φρέναρε και εκείνη προτίμησε τελικά να αφοσιωθεί σε εκείνον και την κόρη της, που την περίμεναν στην Ελλάδα.

Η επιλογή της να φωτογραφηθεί με μαγιό στον «Ταχυδρόμο» -ενώ ήταν ακόμη ανήλικη- είχε αποτέλεσμα ο πατέρας της να φύγει από το σπίτι και να επιστρέψει ύστερα από πέντε ώρες.

Η Γιούλη Ηλιοπούλου, η οποία απέχει από την τηλεόραση εδώ και δώδεκα χρόνια, μιλάει στην «Espresso» για την απόφασή της να ασχοληθεί μόνο με το θέατρο, για τις «άγνωστες» συνεργασίες της, ακόμη και με το Θέατρο Τέχνης του Λονδίνου, για την ανελέητη κριτική που δέχτηκε για τους τηλεοπτικούς «Λογοδοσμένους», αλλά και για την ενσάρκωση της Lady D στο σανίδι.

Αποκαλύπτει πως ύστερα από 17 χρόνια γάμου με τον γοητευτικό επιχειρηματία Γιώργο Καπερώνη, αποφάσισε να ρίξει τίτλους τέλους. Ομως βρήκε και πάλι τον έρωτα, στο πρόσωπο του Αντώνη Μαρκόγιαννη. Η ηθοποιός και θεατρική επιχειρηματίας παραμένει εντυπωσιακή, ψηλή, ξανθιά, με υπέροχα γαλανά μάτια και καλλίγραμμο κορμί.

Δώδεκα χρόνια πέρασαν από την τελευταία εμφάνισή της στο «Καλημέρα ζωή» του Νίκου Φώσκολου. Η ξανθιά ηθοποιός και παρουσιάστρια που σάρωνε τη δεκαετία του ’90 κι έκανε τα μηχανάκια τηλεθέασης να… τερματίζουν, αφού φιγουράριζε δίπλα στην τριάδα της επιτυχίας Ελένη Μενεγάκη, Ρούλα Κορομηλά και Αννίτα Πάνια, ξαφνικά είπε το μεγάλο «αντίο».

Υπήρχε «θέμα»

«Και εγώ μερικά βράδια σκέφτομαι γιατί το έκανα. Σαφώς εκείνη τη στιγμή υπήρχε “θέμα”. Περισσότερα από ένα. Ημουν μικρή σε ηλικία, αυθόρμητη, αγαπούσα τη δουλειά μου και ένιωθα ότι μπορούσα να δώσω πολλά. Γι’ αυτές τις διαφορετικές επιλογές μου, τηλεόραση, θέατρο, σόου και σίριαλ, δέχτηκα “ανελέητα” αρνητική κριτική, ότι είμαι του “ελαφρού” θεάματος.

»Υστερα από οκτώ σεζόν που παρουσίαζα την εκπομπή “Λογοδοσμένοι” και ζούσα την πλήρη αποθέωση, μου κόστισε πολύ. Και στη δημοφιλία μου. Τώρα, με την ωριμότητα του χρόνου και της ηλικίας μου και κοιτάζοντας πίσω, ίσως να ήταν λάθος. Είχα τρομάξει πολύ με την υπερέκθεση, κατ’ αρχάς. Ακολούθως, ένα σωρό δημοσιεύματα που δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα, τη ζωή μου, τον χαρακτήρα μου, φιγουράριζαν παντού. Ηταν και μια τηλεκριτικός που ασχολήθηκε ιδιαίτερα μαζί μου… Ολο αυτό κάποια στιγμή ξεπέρασε τα όρια. “Κακοποιήθηκα” σκληρά. Προτίμησα τη σιωπή, γιατί στην πορεία κατάλαβα πως αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού» δηλώνει με πικρία η Γιούλη Ηλιοπούλου. Κάπου τότε ήταν που γύρισε σελίδα και έκανε στροφή σε πιο ποιοτικά έργα.

Κρατικά φεστιβάλ

«Εγώ προχωρούσα την καριέρα μου, την ώρα που στις μεγάλες εμπορικές σκηνές με ήθελαν για πρωταγωνίστρια σε φαρσοκωμωδίες. Εμαθε κανείς ότι έχω παίξει στο Θέατρο Τέχνης του Λονδίνου ή σε κρατικά φεστιβάλ και στο Ηρώδειο; Τα κανάλια επέμεναν με προτάσεις τύπου “Λογοδοσμένοι”, αλλά εγώ ήθελα να δοκιμαστώ σε κάτι άλλο. Ενιωθα ότι μπορούσα» εξομολογείται.

Οταν ανέβασε την παράσταση «Νταϊάνα: Η πριγκίπισσα του λαού» προκάλεσε σάλο. «Πήραν κανόνια, με στήσανε στον τοίχο και μου έριχναν» σημειώνει. «Εμένα που μέχρι λίγους μήνες πριν οι ίδιοι που με αποθέωναν γύρισαν εναντίον μου. Να δεχτώ και την κριτική, αλλά αφού με δουν πάνω στη σκηνή, όχι πριν ανέβει καν το έργο» συμπληρώνει.

Πηγή

Exit mobile version