Υπάρχει ένα πρόβλημα με την «μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης» που κάνει δύσκολη την ζωή των Αμερικανών μαθητών στην τρίτη δημοτικού.
Έτσι στο ερώτημα «επαναλάβετε την μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης» στον πολλαπλασιασμό 5×3 αν η απάντηση είναι “5+5+5=15,” τότε μάλλον ο μαθητής έχει κάνει λάθος.
Η σωστή απάντηση είναι το “3+3+3+3+3”, αφού η μέθοδος της επαναληπτικής πρόσθεσης του 5×3 δεν είναι το 5+5+5=15 αλλά το 3+3+3+3+3=15.
Στα μαθηματικά μπορεί να είναι ίδιο το αποτέλεσμα, όμως το 5+5+5=15 είναι λάθος στη μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης του 5×3 μιας και σ’ αυτή την περίπτωση το 5×3 διαβάζεται ως πέντε ομάδες των τριών και όχι τρεις ομάδες των πέντε.
Σύμφωνα με τους υποστηρικτές τής, αυτή η μέθοδος θα είναι πιο χρήσιμη στους μαθητές όταν θα πάνε σε πιο προχωρημένα μαθηματικά όπως π.χ. τους πίνακες, όπου έχει σημασία τι έχουμε πρώτο και τι δεύτερο στον πολλαπλασιασμό.
Έτσι, στην άλγεβρα πολλών μεταβλητών, σε κάποιον που θα θελήσει να ασχοληθεί με τα μαθηματικά σ’ αυτό το επίπεδο, η συγκεκριμένη λογική είναι απαραίτητη.
newmoney.gr