Γάλλοι ειδικοί: Αυτοκτόνησε ο πιλότος του μοιραίου Αirbus!

Σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις για τα τελευταία δραματικά λεπτά της μοιραίας πτήσης του Airbus της Germanwings που συνετρίβη την Τρίτη το πρωί στις γαλλικές Αλπεις, κοντά στο χωριό Μπαρτσελονέτ, με 150 επιβαίνοντες. Ακόμη πιο σοκαριστές είναι οι εκτιμήσεις των ειδικών για τα αίτια της τραγωδίας…

Κλείστηκε έξω από το πιλοτήριο

Μετά την αποκάλυψη των New York Times ότι από την ανάλυση των δεδομένων του μαύρου κουτιού του αεροσκάφους προκύπτει ότι ο κυβερνήτης βγήκε για λίγο έξω από το πιλοτήριο και δεν μπόρεσε ποτέ να επιστρέψει σε αυτό καθώς στο μεσοδιάστημα, προφανώς ο συγκυβερνήτης, την κλείδωσε και ότι ακολούθως άρχισε η βουτιά των 32.000 ποδιών έρχονται οι πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών για το τι μπορεί να συνέβη.


Αρρώστησε ή αυτοκτόνησε!

Μιλώντας στο AFP Γάλλοι ειδικοί εκτιμούν ότι με δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο για αρκετά λεπτά καθώς και ότι το αεροσκάφος βρισκόταν σε τροχιά καθόδου επί εξίσου πολλλά λεπτά δύο μπορεί να είναι τα ενδεχόμενα:

Ή ο συγκυβερνήτης να ήθελε να αυτοκτονήσει ή να αρρώστησε ξαφνικά, με το δεύτερο να φαίνεται λιγότερο πιθανό καθώς οι προσεκτικοί χειρισμοί που απαιτούνται για να αρχίσει την καθοδική του πορεία το Airbus δεν θα μπορούσαν να γίνουν από έναν άνθρωπο σε τέτοια κατάσταση.

«Το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό δεν βγάζει νόημα», σημειώνει ένας από τους ειδικούς και προσθέτει:

«Είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων, είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».

Οι ανατριχιαστικοί ήχοι στο μαύρο κουτί

Σημειώνεται ότι όπως αποκάλυψαν πρώτα οι New York Times οι ήχοι που έχει καταγράψει το μαύρο κουτί του αεροπλάνου είναι οι εξής:

Στην αρχή μια χαλαρή συνομιλία μεταξύ των πιλότων.

Μετά το ένα κάθισμα να πηγαίνει προς τα πίσω, την πόρτα να ανοίγει και μετά να κλείνει.

Ακολούθως ο πιλότος χτυπά την πόρτα και αφού αυτή δεν ανοίγει προσπαθεί με μεγαλύτερη δύναμη την ανοίξει, προσπαθεί να τη σπάσει.

Το τραγικότερο όλων είναι ότι στη συνέχεια ακούγεται το σήμα κινδύνου ότι το αεροσκάφος πλησιάζει προς το έδαφος…

Εντωμεταξύ, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τα ονόματα των πιλότων, ούτε έχει αναφερθεί στην καταγωγή τους. Τα μόνα γνωστά στοιχεία για αυτούς είναι ότι ο κυβερνήτης (που κλειδώθηκε απέξω) ήταν εξαιρετικά έμπειρος με πάνω από 6.000 ώρες πτήσεις και τουλάχιστον 10 χρόνια στην Lufthansa και την Germanwings και ότι ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί στην τελευταία το 2013 και ότι είχε στο ενεργητικό του μόνο 630 πτήσεις.

iefimerida.gr

Exit mobile version