O εκκεντρικός δημιουργός υποστηρίζει πάντως ότι είναι φαλλικό σύμβολο και όχι σταυρουδάκι
Κάθε όριο πρόκλησης ξεπέρασε αυτή τη φορά ο Tom Ford ο οποίος λίγο πριν τα Χριστουγέννα αποφάσισε να λανσάρει ένα κόσμημα το σχήμα του οποίου παραπέμπει σε σταυρουδάκι αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας χρυσός φαλλός!
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ford χρησιμοποιεί το sex για να «πουλήσει» καθώς το 2007 η καμπάνια του για ανδρικό άρωμα αποσύρθηκε επειδή στις αφίσες το μπουκάλι εμφανιζόταν τοποθετημένο ανάμεσα στα πόδια και τα στήθη μοντέλων.
Ο ίδιος ο εκκεντρικός δημιουργός πάντως στην ιστοσελίδα του αναφέρει ότι η δημιουργία με χρυσό 18 καρατίων αξίας 645 ευρώ δεν είναι σταυρουδάκι αλλά ένα φαλλικό σύμβολο σε χρυσό κόσμημα.
Η δημιουργία του πωλείται σε τρια μεγέθη και σε ασήμι.
protothema.gr