Πολλοί δάσκαλοι καταλήγουν να ξοδεύουν εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες δολάρια από τα προσωπικά τους χρήματα για τις απαραίτητες προμήθειες για τα μαθήματά τους.
Όλα αυτά, και δεν μπορούμε ακόμα να είμαστε εκεί γι’ αυτούς όσον αφορά τη χρηματοδότηση και την αναγνώριση. Την επόμενη φορά που θα πέσετε πάνω σε ένα δάσκαλο, μην ξεχάσετε να τον ευχαριστήσετε για όλα αυτά που κάνεις. Πρέπει να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να κρατήσουμε τους καλούς δασκάλους.
Αυτός ο πλούσιος άντρας προσπάθησε να υποτιμήσει τη δουλειά της επειδή δεν έβγαζε αρκετά χρήματα. Η απάντησή της είναι ανεκτίμητη.
Οι καλεσμένοι του δείπνου κάθονταν γύρω από το τραπέζι και συζητούσαν για τη ζωή. Ένας άντρας, διευθύνων σύμβουλος, αποφάσισε να εξηγήσει το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Ισχυρίστηκε, «τι θα μάθει ένα παιδί από κάποιον ο οποίος αποφάσισε ότι η καλύτερη επιλογή στη ζωή του ήταν να γίνει δάσκαλος;»
Για να δώσει έμφαση στην άποψή του είπε σε μια άλλη καλεσμένη: «Bonnie, εσύ είσαι δασκάλα. Πες ειλικρινά, πόσα κερδίζεις;»
Η δασκάλα Bonnie, που ήταν γνωστή για την ειλικρίνεια και την ευθύτητά της, είπε: «Θέλεις να μάθεις πόσα κερδίζω;»
(Έκανε παύση για μια στιγμή, και ξεκίνησε…)
«Λοιπόν, κερδίζω κάνοντας τα παιδιά να δουλεύουν πιο γρήγορα από ότι φαντάζονταν ότι μπορούν. Κάνοντας έναν κακό μαθητή να νιώθει σαν να έχει κερδίσει βραβείο. Κάνοντας τα παιδιά να κάθονται 40 λεπτά στην τάξη ενώ οι γονείς τους δεν μπορούν να τα κάνουν να κάτσουν ούτε για 5 χωρίς IPod, Game Cube ή ταινία. Θέλεις να μάθεις πόσα κερδίζω;»
(Έκανε ξανά παύση και κοίταξε κάθε ένα από τα άτομα στο τραπέζι)
«Κερδίζω κάνοντας τα παιδιά να αναρωτιούνται.
Κάνοντάς τα να αμφισβητούν.
Κάνοντάς τα να έχουν σεβασμό και υπευθυνότητα για τις πράξεις τους.
Κερδίζω μαθαίνοντάς τους πώς να γράφουν και μετά τα κάνω να γράφουν. Το πληκτρολόγιο δεν είναι τα πάντα.
Κερδίζω κάνοντάς τους να διαβάζουν, να διαβάζουν, να διαβάζουν.
Κάνοντάς τους να δουλεύουν πολύ στα μαθηματικά. Χρησιμοποιούν το μυαλό που τους έδωσε ο Θεός, όχι το κομπιουτεράκι που έφτιαξε ο άνθρωπος.
Κάνοντας τους μαθητές μου από άλλες χώρες να μάθουν ό, τι τους χρειάζεται για τα αγγλικά ενώ διατηρούν τη μοναδική τους πολιτιστική ταυτότητα.
Κάνοντας την αίθουσα ένα χώρο όπου όλοι οι μαθητές νιώθουν ασφαλείς.
Τέλος, κερδίζω κάνοντάς τους να καταλάβουν ότι αν χρησιμοποιούν τα δώρα που τους δόθηκαν, αν δουλεύουν σκληρά και ακολουθούν την καρδιά τους, μπορούν να πετύχουν στη ζωή.»
(Η Bonnie έκανε παύση για ένα λεπτό, και μετά συνέχισε)
«Και μετά, όταν οι άλλοι με ρωτάνε πόσα κερδίζω, μπορώ να κρατάω το κεφάλι ψηλά και να μην τους δίνω σημασία, γιατί είναι τόσο αδαείς.
Θέλεις να μάθεις πόσα κερδίζω; Κερδίζω κάνοντας τη διαφορά στη ζωή όλων σας, μορφώνοντας τα παιδιά σας και προετοιμάζοντάς τα να γίνουν διευθύνοντες σύμβουλοι, γιατροί και μηχανικοί…
Εσύ πόσα κερδίζεις, κύριε διευθύνων σύμβουλε;»
Του έπεσε το σαγόνι και δεν μίλησε.
Μην μορφώνετε τα παιδιά σας για να γίνουν πλούσια. Μορφώστε τα για να γίνουν ευτυχισμένα, για να εκτιμούν τα πράγματα, και όχι την τιμή τους. Κοινοποιήστε το αν συμφωνείτε.
[responsivevoice_button voice=”Greek Female” buttontext=”Άκουσε το άρθρο”]
pestomou.info