Αυτό ρωτά εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως μέσω της νέας της καμπάνιας για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους η εταιρεία Nestlé.
Έχετε σκεφθεί πόσες φορές την ημέρα κοιτούν οι άνθρωποι που συναντάτε στο δρόμο σας το στήθος σας; Ή αν είστε άντρας, πόσα γυναικεία μπούστα «τσεκάρετε» καθημερινά; Αυτό ακριβώς χρησιμοποίησε ως κεντρική ιδέα στην νέα της καμπάνια για την πρόληψη του καρκίνου του στήθους η εταιρεία Nestlé.
Σε ένα έξυπνο βίντεο, παρακολουθούμε βήμα – βήμα την καθημερινή διαδρομή μιας γυναίκας που απλώς πηγαίνει στη δουλειά της. Τα βλέμματα των ανθρώπων που τη συναντούν, φαίνεται στην κάμερα πού κοιτούν. Το στήθος μιας γυναίκας συγκεντρώνει το ενδιαφέρον. Ένας ειδικός «δείκτης» κάτω δεξιά στην οθόνη μας ενημερώνει για το «σκορ», με τους αριθμούς να επιβεβαιώνουν την πραγματικότητα…
Το σλόγκαν της καμπάνιας έρχεται να θέσει τις ίδιες τις γυναίκες προ των ευθυνών τους: «Εσείς τσεκάρετε το στήθος σας τόσο συχνά, όσο όλοι οι άλλοι», ρωτά για να εστιάσει στη σημασία της πρόληψης και στον καρκίνο του μαστού.
Η εταιρία Nestlé τείνει να δημιουργήσει «παράδοση» στις εντυπωσιακές καμπάνιες για την ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο του στήθους, καθώς και πέρσι είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού με το «Twitting-Bra», δηλαδή το στηθόδεσμο που «ενημέρωνε» τουιτάροντας κάθε φορά που η ιδιοκτήτριά του το ξεκούμπωνε, για να υπενθυμίζει την αυτοεξέταση κάθε γυναίκας. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας μάλιστα ήταν η Ελληνίδα παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου.