Βιομηχανία εκατοντάδων εκατομμυρίων στήνεται γύρω από την… πίσω όψη διασήμων και μη γυναικών – Από εταιρείες εσωρούχων μέχρι πλαστικούς χειρουργούς, όλοι “ποντάρουν” στο ρητό: “μεγαλύτερα άρα καλύτερα…”
Δικαιώνεται ο Ζαν-Πολ Σαρτρ, που έλεγε πως «το σύμπαν γυρίζει γύρω από τα καλοσχηματισμένα οπίσθια». Μόνο που εκείνος είχε ως σημείο αναφοράς τότε, τα μοντέλα της Αναγέννησης και τη μούσα του Άντι Γουόρχολ, Γκρέις Τζόους.
Η οπίσθια πλευρά του γυναικείου σώματος, απέκτησε «εισιτήριο διαρκείας» στο αρσενικό μυαλό και στον τζίρο μιας παγκόσμιας βιομηχανίας που επιστρέφει δυναμικά και αυξάνει τα κέρδη της.
“Ιέρειες” της νέας τάσης στη βιομηχανία του θεάματος, που δίνει έμφαση στην… οπίσθια όψη του γυναικείου σώματος είναι η JLo, η Μπιγιονσέ, η Νίκι Μινάζ, η Ίγκι Αζαλέα και φυσικά η Κίμ Καρντάσιαν, οι οποίες προσθέτουν πολλά μηδενικά σε μία βιομηχανία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων!
Από τα μαθήματα γυμναστικής που υπόσχονται ενίσχυση και ενδυνάμωση των οπισθίων, μέχρι τις πλαστικές επεμβάσεις αυξητικής γλουτών, μια στρατιά από “ειδικούς” θησαυρίζει τα τελευταία χρόνια, ενώ την τιμητική τους έχουν, άμεσες και οικονομικές λύσεις όπως είναι τα εσώρουχα από σιλικόνη και αφρό που υπόσχονται θαύματα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, η Booty Pop, αμερικανική εταιρεία που εμπορεύεται ανάλογα προϊόντα, είδε τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται κατά 47%, το τελευταίο 6μηνο, λόγω της λατρείας του κοινού για τις καμπύλες.
«Οι πελάτες ζητάνε διαρκώς μεγαλύτερα μεγέθη και εμείς απλά τους τα δίνουμε», λέει η συνιδρύτρια της επιχείρησης με έδρα τη Βοστόνη, Σούζαν Μλοουμστότουν.
Αλλά και η Feel Foxy, κατασκευάστρια εσωρούχων με… ενίσχυση καταγράφει εντυπωσιακά κέρδη.
Η έμφαση στους ευμεγέθεις γλουτούς – δημοφιλής μέχρι σήμερα στις κοινότητες των Λατίνων και των Αφροαμερικανών – κατακτάει πλέον ένα ευρύτερο κοινό, εξηγεί ο Νιον Στίβενς, καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα.